.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار در جلسه ستاد کرونا شهرستان؛
شرایط ورود کارمندان ادارات به ساری تشریح شد/ ایجاد محدودیت‌ تردد ویژه شهرستان ساری به مدت دو هفته
شمال نیوز: فرماندار ساری، گفت: محدودیت‌های تردد به ساری مانند سایر شهرهای استان اعمال می‌شود و کارمندان سایر شهرها با شرایط تعیین شده وارد ساری می‌شوند.
شرایط ورود کارمندان ادارات به ساری تشریح شد/ ایجاد محدودیت‌ تردد ویژه شهرستان ساری به مدت دو هفته

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی رضایی صبح امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان ساری،اظهار کرد: همه واحدهای صنفی موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

وی با اعلام اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نفع عامه مردم است، تصریح کرد: مردم ساری در این زمینه همکاری مناسبی داشتند.

فرماندار مرکز استان مازندران در ارتباط با تردد خودروها به ساری، گفت: همه محدودیت‌های اعمال شده استان برای ورود به شهرها در ساری هم باید رعایت شود.

وی اضافه کرد: در ارتباط با ورود و خروج کارمندان به ساری مقرر شد که کارت ویژه تردد صادر شده که از طریق ادارات کل در اختیار پرسنل مربوطه قرار می‌گیرد.

رضایی ادامه داد: برای تردد خودرو ها در ساری هم محدودیت‌های تردد از ساعت 21 تا چهار صبح به مدت دو هفته اعمال می‌شود.

وی یادآور شد: مقرر شده است که در پنج مرکز ورودی ساری هم نیروی انتظامی حضور داشته باشد و رانندگان خودروهای مخلف را اعمال قانون کنند.

فرماندار مرکز استان مازندران ادامه داد: همه اتحادیه‌ها برای نظارت گروه بازرسی ویژه تشکیل داده، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت در کنار اتحادیه‌ها حضور داشته و در شرایط خاص به کمک اتحادیه‌ها می‌آیند.

وی با اعلام اینکه از روز شنبه واحدهای صنفی گروه دو، سه و چهارم تعطیل است، افزود: در صورت عدم رعایت محدودیت‌های اعمال شده، پلمب می‌شود.

رضایی با اعلام اینکه شرایط فعلی امروز مردم سخت است و این موضوع را واقعا درک می‌کنیم، تصریح کرد: این اعمال محدودیت‌ها تنها برای حفظ جان و سلامتی مردم ایجاد شده و با رعایت پروتکل‌ها امید داریم که از شرایط سخت این روزها در شهرستان عبور کنیم.فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.